poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Yankee Candle Wild Sea Grass

Cześć!
Przedstawiam dziś drugi zapach z letniej kolekcji Life is a Beach- Wild Sea Grass. O jego pachnącym koledze możecie przeczytać tu: Beach Holiday, klik.


Zapach należy do kategorii Fresh.
Według producenta możemy poczuć piasek między palcami, zapach zielonej zroszonej trawy morskiej na szczycie wydm, bryzę oceanu wzbogaconą miętą.

Jakie jest moje zdanie? Spodziewałam się innego zapachu. Myślałam, że poczuję świeżość przełamaną kwaśną nutą trawy morskiej - nie poczułam. Mięta? Nie. Trawa morska? Raczej tak, ale ukazuje się w nieoczywisty sposób. Jak na mój gust zapach jest dość ciężki i raczej nie skojarzyłabym go z kategorią, do której należy. Nie oznacza to jednak, że w swojej ciężkości jest przytłaczający. Według mnie najlepszym odniesieniem do opisania Wild Sea Grass jest kwiaciarnia. Mała, osiedlowa kwiaciarnia, w której w wazonach piętrzą się przeróżne aromatyczne, świeże, cięte kwiaty. Misz - masz zapachowy, w którym ciężko wyodrębnić coś konkretnego, ale nadal sprawia wrażenie przyjemnego.
Pewna nuta, którą zawiera w sobie Wild Sea Grass przypomina mi odchodzący w sferę unikatów zapach Loves Me Loves Me Not. I nie chodzi mi jednak o to, że WSG i LMLMN pachną tak samo, ale o to, że wydaje mi się, iż powinien przypaść do gustu zwolennikom kultowych stokrotek.



Uważam, że Wild Sea Grass jest zapachem zdecydowanie niepowtarzalnym i bardzo charakterystycznym, przez co jedni będą go kochać, inni nienawidzić. Ja jednak z chęcią będę wrzucała go do swojego kominka.

Ocena: 7/10

Do następnego, pa!

9 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie- najlepiej spróbować na własny nos ;) Daj znać co o nim sądzisz!

      Usuń
  2. Zapach piękny ale naprawdę mega intensywny, pierwszy raz głowa mnie rozbolała, musiałam po prostu otworzyć okno.... tak intensywnego wosku jak oba z tej serii to jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubię :) U mnie nawet trochę więcej niż 7/10. Jedyne, co mi się nie podoba to jego kolor, ale to już takie czepianie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, kolor nie jest za ciekawy, ale na szczęście rekompensatą jest zapach :D

      Usuń
  4. Lubię woski z tej firmy, ale akurat tego zapachu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych, choć z tej kolekcji Beach Holiday bardziej mi się podoba to ten także :) i dla mnie to jedna z bardziej udanych kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń