środa, 15 kwietnia 2015

Yankee Candle Jelly Beans

Cześć!
Mimo tego, że od świąt Wielkiej Nocy minęło już trochę czasu została mi po nich miła pamiątka. I nie mam tu na myśli czekoladowych króliczków, bo te nie przetrwały by u mnie w domu tak długo. Nie. Nie udało im się. Nie mam na myśli również rzeżuchy, choć mowa o czymś, co swoją intensywnością zapachu może z nią śmiało konkurować.
Yankee Candle w tym roku w związku z Wielkanocą zaproponowało nam dwa piękne zapachy w dużych słojach i cóż... Mowa właśnie o jednym z nich!

Pierwszym zapachem Yankee Candle wypuszczonym na Wielkanoc 2015 jest Jelly Beans.
Opisywany przez producenta jako zapach słodkich, owocowych żelków początkowo nie przyciągnął mojej uwagi, do czasu, gdy go nie powąchałam... Mniam! Słodki zapach czerwonych winogron bardzo delikatnie przełamany kwaskowatą nutą cytrusów. 
Właściwie to mogę przyznać, że sama byłam zaskoczona swoim wyborem. Nie lubię cytrusowych zapachów, dlatego bałam się, że po odpaleniu wyjdzie szydło z worka- moje obawy były jednak bezpodstawne i cieszę się teraz dużą świecą o pięknym słodkim zapachu. Świeca nie sprawia problemów podczas palenia i ma naprawdę dobrą moc.
Porównując Jelly Beans do innych zapachów Yankee Candle uważam, że jest to delikatniejsza i zdecydowanie łagodniejsza wersja niedostępnego w Polsce zapachu Vineyard.


 Ocena: 10/10

Drugi zapach z wielkanocnej serii to Bunny Cake.
Bunny Cake, to według producenta zapach zawierający w sobie nutę kokosa, wanilii i cytrusów.
Dla mnie jest to ciężki, słodki zapach z dominującą wanilią. Kojarzy mi się ze świąteczną babą ociekającą słodkim lukrem. Zwolennicy mocnych i wręcz mdłych słodkości z pewnością się z nim polubią.




A Wam przypadł do gustu któryś z tych zapachów? Jakie zapachy lubicie najbardziej?
Do następnego, pa!




5 komentarzy:

  1. Witam nową blogerke :))
    Widzę, że mamy wspólną pasje. kocham Yankee Candle, ale na razie inwestuje tylko w woski i samplery. Świece moooże kiedyś :) Te wielkanocne zapachy są świetne, szkoda, że nie ma ich w postaci wosków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie woski i samplery także są nadal obecne- właściwie każda forma mnie zadowala :) I to prawda- bardzo szkoda, że Yankee Candle nie zdecydowało żeby wypuścić tę serię zapachów również w woskach.

      Usuń
  2. W takim razie jak będziesz coś kupować z tej strony z rabatem to napisz, że jestes ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, jeśli sie na cos zdecyduje, to na pewno to zaznaczę :)

    OdpowiedzUsuń