sobota, 30 maja 2015

Maj w zdjęciach

Cześć!
Bardzo podoba mi się forma podsumowania miesiąca w postaci zdjęć. Dzięki niej możemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat drugiej osoby, poznać ciekawe miejsca czy smakołyki. Pomyślałam, że i ja mogę pokazać Wam co królowało u mnie w ostatnim miesiącu! Co Wy na to? 
Zaczynamy!


Składniki królujące w tym miesiącu: kokos, kokos, kokos i KOKOS. W każdej postaci, w każdym wydaniu, połączony ze wszystkim.

 

Tutaj w wersji wakacyjnej (brakuje mi już tylko słońca, palmy, plaży i leżaka).


Zestaw zapachów do samochodu - Sun & Sand, Ocean Water i... Coconut Bay! Dwa pierwsze rozwiesiłam w samochodach moich bliskich, a kokos wylądował w mojej szafie. Naprawdę polecam to rozwiązanie - na tak małej przestrzeni zapach jest niesamowicie mocny, a ubrania po wyjęciu z szafy delikatnie pachną.
Pisałam już kilka słów o zapachach z Yankee Candle, możecie przeczytać tu: klik.


Odchodząc od kokosa, ale zostając przy pysznych rzeczach - białe Oreo. Najlepszy słodycz na świecie, ręczę za to. Oreo oblane białą czekoladą, czego chcieć więcej? A no może tego, żeby było dostępne w Polsce...


Wielkie, styropianowe serce, czyli miłosny projekt w toku. I moja ulubiona pościel z Ikea!


 Włóczykij i mądrości spotkane w pubie. Czysta prawda!


Bardzo ładne i niedrogie rzeczy w sklepie Kik. Skusiłam się na jasnoróżowy chustecznik.


 Odwiedziny u babci i wieeelkie zakupy ogrodowe.


 Pyszny krem porowo - szpinakowy w Zbożowej. Jeśli będziecie kiedyś w Łodzi i najdzie Was ochota na pyszne i ciekawe kombinacje wegetariańskie lub wegańskie, to koniecznie odwiedźcie Zbożową (klik).


Ewentualnie zjedzcie zupę i chleb w lokalu Zupa&Chleb! (klik). Na pierwszym planie zupa zielona zawierająca między innymi jarmuż, brokuł i groszek, w tle zupa z soczewicy, a wszystko podane w... jadalnych miskach! Do tego pajda świeżego chleba, a wokół prosty i nowoczesny design.


A wraz z nowoczesnym designem wystawa prac świetnego łódzkiego grafika Gouda Works (klik) nawiązująca do rejonów Łodzi.

A jak minął Wam maj? Może w tym miesiącu wydarzyło się coś specjalnego?
Życzę Wam, aby nadchodzący czerwiec był dla Was dobrym miesiącem!

Do następnego, pa!

16 komentarzy:

  1. uwielbiam zawieszki YC do auta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty!
    Ja uwielbiam kokosa w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama w tej manii :D

      Usuń
  3. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam kokosowe nuty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, te kremy z pajdą wyglądają pysznie i zdrowo ;) kokos i ja lubię, ale nie miałam okazji próbować mleczka kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest słodkawe, był czas, ze dolewalam go troszke nawet do kawy :D

      Usuń
  5. Nie jestem fanka Oreo, toż to zwykły ciastek a'la Hit :D, ale oblane czekoladą wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, Oreo jak Oreo, ale to białe nie równa sie z niczym :D

      Usuń
  6. Uwielbiam kokos :) Białe Oreo chciałabym spróbować, bo zwykłe nie wywarło na mnie specjalnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. W tym sklepie można upolować naprawdę fajne perełki :D

      Usuń
  8. Zapachy do auta zakupione w goodies?
    Uwielbiam te zawieszki zapachowe :)Są najlepsze!
    Obecnie mam sun&sand.

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie u Ciebie :) Myślałam, że na ostatnim zdjęciu są książki i już chciałam sprawdzać tytuły:)

    OdpowiedzUsuń