niedziela, 24 maja 2015

Szampon Agafii - objętość i puszystość.

Cześć!
Skusiłam się na szampon z serii Receptur Agafii. Przyznam, że do zakupu skłoniła mnie ciekawość i wszechobecne dobre opinie na temat produktów tej firmy. Moje włosy są długie, bo sięgają aż za łopatki, jednak są przy tym dość cienkie. To, w czym staram się im pomagać na co dzień to osiąganie objętości i puszystości, dlatego zazwyczaj decyduję się na szampony, które mógłby mi w tym pomóc. Tak było i tym razem.


Swój szampon zakupiłam w sklepie Skarby Syberii i zapłaciłam 9,95zł za 350ml produktu. Producent zwraca uwagę, iż zawarta w szamponie woda pszeniczna daje włosom naturalną objętość, a starannie dobrany zestaw ziół wzmacnia je od cebulek do samych końcówek. Naturalna baza mydlana skomponowana na bazie pięciu ziół delikatnie oczyszcza skórę głowy. Nie zawiera SLS i parabenów. Zawiera naturalne saponiny. Szampon do wszystkich typów włosów.


Według mnie szampon spełnia swoją rolę. Dodaje włosom objętości i powoduje, że stają się sztywniejsze. Lubię, gdy szampony nie powodują sypkości włosów i nie obciążają ich. Produkt jest delikatny, co jest ogromnym plusem przy codziennym użytkowaniu. Włosy stają się bardziej puszyste zarówno, gdy wysychają same, jak i oczywiście wtedy, gdy zostają wysuszone za pomocą suszarki.
Szampon ma dość gęstą konsystencję i dobrze się pieni. Przyznam, że obawiałam się mocno ziołowego, nachalnego zapachu, a otrzymałam przyjemny, lekko ziołowy i słodki aromat, który nie utrzymuje się na włosach.



Szampon zawiera składniki takie jak: Lukrecja Uralska (Glycyrrhiza Uralensis Root Extract), która posiada silne właściwości łagodzenia podrażnień, działa przeciwbakteryjnie i wspomaga regenerację komórkowką oraz przyśpiesza gojenie drobnych uszkodzeń skóry; Mydlnica lekarska (Saponaria Officinalis Root Extract), która delikatnie myje włosy, zawiera naturalne związki działające oczyszczająco, zmiękczająco, ponadto działają także między innymi przy łupieżu i wypadaniu włosów; Amarant, który nawilża włosy i poprawia ich wygląd.

Podsumowując, otrzymałam zadowalającą mnie jakość, puszyste włosy i dużą wydajność za bardzo rozsądną cenę. Z wielką chęcią wrócę ponownie do używania tego kosmetyku.

Ocena: 10/10

Używałyście kiedyś kosmetyków tej firmy? Możecie macie wśród nich ulubieńców godnych polecenia?

Do następnego, pa!

7 komentarzy:

  1. Ja szukam szamponu ,,mniejsza objętość", moich włosów nie powstydziłby się nawet pudel, trudno mi je zdyscyplinować, ale zainteresuję się firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie przygarnę trochę Twojej objętości, wtedy obie będziemy szczęśliwe :D

      Usuń
  2. ja sie boje szamponow nieznanych ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi obiecująco i zawarte są w nim naturalne składniki ;) . Nie podrażniłby :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. od Agafii miałam kiedyś szampon aktywator wzrostu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż słyszę o tych kosmetykach, ale w sumie niestety nie wiem czego się po nich spodziewać. Moje włosy są dość kłopotliwe i boję się, że coś nowego mogłoby tylko pogorszyć ich stan. Jednak to fajnie, że u Ciebie szampon spisał się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń