piątek, 29 maja 2015

Yankee Candle Pink Lady Slipper

Cześć!
Przychodzę dziś z kolejnym zapachem. Takim, który jest w stanie umilić zarówno chłodny i ponury wieczór, jak i dodać uroku letniemu porankowi.


Pink Lady Slipper to zapach należący do kategorii Floral. Kategoria ta oddaje idealnie jego istotę, gdyż aromaty w nim zawarte to mieszanka storczyków, róż, jaśminu oraz fiołków.


Byłam bardzo ciekawa tego owianego sławą zapachu i bardzo chciałam go wypróbować. Nie było łatwo go upolować, ale na szczęście z pomocą przyszedł sklep Homedelight (który zresztą serdecznie Wam polecam).
Jaki zatem jest zapach Pink Lady Slipper? Na pewno kwiatowy. To słowo oddaje jego istotę i jak najbardziej mogę zgodzić się z producentem, iż PLS wyczuwalne są róże, jaśmin i fiołki. Wierzę także na słowo, że można poczuć tam również orchideę, aczkolwiek dla mnie zanika ona wśród reszty kwiatów. Według mnie w tej kompozycji na prowadzenie wysuwa się mieszanka świeżej róży oraz jaśminu, a ich delikatnym tłem stają się tu wspomniane fiołki i orchidea. Zapach w swojej kwiatowej lekkości jest jednocześnie dosyć ciężki. Ciężkość ta wynika moim zdaniem z jego mydlanego charakteru.

Ocena:9/10

Pink Lady Slipper to kompozycja, która mi odpowiada i mogłabym bez problemu przygarnąć świecę o tym zapachu.
Macie swoje ulubione kwiatowe zapachy? Chętnie je poznam!

Do następnego, pa!

6 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie, ale dla mnie zdecydowanie za ciężki i mydlany :( Lubię kwiatowe zapachy, ale ten jakoś męczył mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na kwiatowy zapach jest naprawdę ciężki i intensywny.

      Usuń
    2. Właśnie, jest bardzo intensywny:)

      Usuń
  2. Nie miałam go, ale bardzo możliwe że przypadłby mi do gustu, bo lubię wyraziste zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować jeśli lubisz tego typu zapachy :)

      Usuń