czwartek, 2 lipca 2015

Czerwiec w zdjęciach

Cześć!
Wraz z początkiem zapowiadającego się upalnie lipca zapraszam Was do czerwcowych wspominek. Miesiąc upłynął mi w zawrotnym tempie głównie ze względu na sesję i wszystko, co z nią związane - poświęcenie jednak się opłaciło, a egzaminy zostały pokonane!


 Częsty widok w czerwcowe wieczory - zeszyt, milion zakreślonych na żółto notatek (wedle logiki 'zakreślę tylko to, co najważniejsze!') i dobra herbata.


Ale na szczęście nie samą nauką żyje człowiek! Mile spędzony czas w ZOO.


Łódzkie miejsce, które mogę Wam polecić w tym miesiącu to klubokawiarnia Niebostan (klik). Miejsce o niepowtarzalnym klimacie z bardzo oryginalnym wystrojem. W tym miejscu najróżniejsze przedmioty otrzymują swoje drugie życie jako... meble. Możecie usiąść między innymi w fotelu stworzonym ze sklepowego wózka czy na kanapie wykonanej z wanny lub z foteli samochodowych.


Atmosferę pełnego luzu i domowego klimatu dopełnia niebostanowy przyjazny pies.


Innym razem wybrałam się za znajomymi do kawiarni podróżniczej Daleko-Blisko (klik), gdzie w ramach Festiwalu Dobrego Smaku można było zakupić deser nawiązujący do smaków dzieciństwa. Świeże truskawki, ryż preparowany i kisiel malinowy przykryte pianą z ciepłych lodów ze strzelającą posypką podane z ciepłym kakao... mniam!


Był także czas na wspólne gotowanie w zaciszu domowym! Na zdjęciu pesto z rukoli i nerkowców w toku. Tego samego dnia powstało także liczne grono mini burgerów, których niestety nie zdążyłam uwiecznić.


Spacery po mieście, czyli niedawno otwarty Pasaż Róży - odnowione kamienice wysadzone małymi, lustrzanymi elementami. Magiczny efekt!



To, co uwielbiam letnią porą to późne i efektowne zachody słońca. Niepowtarzalne i urzekające, mogłabym wpatrywać się w niebo godzinami.

Jak Wam minął czerwiec? Mam nadzieję, że spędziliście ten czas w pozytywnej atmosferze i bez wszelkich niepowodzeń. Niech lipiec przyniesie ze sobą same dobroci!

Do następnego, pa!

5 komentarzy:

  1. Czerwiec pracowity był u mnie, teraz mam nadzieję na odpoczynek:) Bardzo podoba mi się ta półka na książki w kształcie drzewka:) P.S: Gratuluję sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki regał na książki w kształcie drzewa marzy mi się już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efektowny i pomysłowy, a na dodatek jaki pojemny! :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Zazdroszcze wizyty w zoo

    OdpowiedzUsuń